Opleiding aanmelden

AssociateDegrees.nl is de online opleidinggids welke mensen helpt bij het snel en eenvoudig vinden van een associate degree-opleiding. Behalve via de overzichtelijke structuur worden de associate degree-opleidingen ook gevonden via de uitgebreide zoek mogelijkheden. Een groot aantal opleidingaanbieders uit Nederland heeft zijn opleiding(en) inmiddels al vermeld op deze website. Wij nodigen u uit om ook uw instelling - opleiding(en) te plaatsen om zo deze website compleet te maken!

Aan het plaatsen van uw opleiding en instelling zijn kosten verbonden. Het plaatsen van de instellingspagina kost €375,- per jaar. Het plaatsen van opleidingen kost €100 per jaar per opleiding.

U kunt alleen opleidingen aanmelden als ook uw instelling bij ons bekend is.

De voordelen van een vermelding op AssociateDegrees.nl zijn:

• Eenvoudige aanmelding en plaatsing van uw gegevens inclusief uw logo en opleiding omschrijving.
  • Binnen 5 minuten een complete presentatie van uw opleiding.
  • Uw opleiding wordt opgenomen in onze zoekmachine; zo is uw opleiding te vinden op basis van trefwoorden, plaatsnaam, opleidingnaam, opleidingkenmerken en op basis van de postcode
  • Uw opleiding wordt opgenomen in het overzicht van de opleidingen uit uw plaats.
  • Vermelding van een link naar de website van uw opleiding zodat men direct kan doorklikken naar uw website
  • Ook voor opleidingaanbieders zonder website biedt AssociateDegrees.nl u veel mogelijkheden om uw opleidingte presenteren aan een grote doelgroep.
  • Indien u meerdere opleidingen of vestigingen heeft dan kunt u deze allemaal plaatsen vanuit 1 account, dit werkt overzichtelijk en snel.

Tevens kunt u Opendagen plaatsen, €150 per Opendag en deelnemen aan ons lead programma. Middels het lead programma krijgt u de naw gegevens inclusief emailadres van een geinteresseerde in uw opleiding. De kosten voor het ontvangen van leads zijn €11,50 per lead. Alle bedragen zijn excl. btw.

Klik hier om uw opleiding aan te melden.